Розвал-сходження в Дніпрі

Сервіс регулювання кутів положення коліс на автокомплексі PITLINE
Безкоштовно по Україні: 0 (800) 402-000
Телефон в Дніпрі: +38 (0562) 362-362
  • 1. Професійне обладнання
  • 2. Персонал пройшов якісне навчання
  • 3. Фіксовані ціни по прайс листу
  • 4. Комфортний зал очікування з Wi-Fi
  • 5. Гнучка система знижок

Що потрібно знати про послугу розвалі-сходження

Коли робити розвал-сходження?
Проводити регулювання кутів установки коліс автомобіля необхідно після таких робіт:
  • Ремонт рульової або ходової системи
  • Коригування кліренсу
  • Заміна покришок
Ознаки неправильної установки кутів
Основні ознаки порушення кутів установки коліс, при яких слід зробити розвал-сходження:
  • Швидкий знос покришок
  • Нерівномірний знос шин
  • Збільшена витрата палива
  • Відхилення при прямолінійній русі
  • Зміна в зусиллі на поворот керма
  • Порушення самоповороту керма
Переваги правильно зробленого розвал-сходження
Звертаючись до нас, Ви можете бути впевнені в якісно виконаної послуги, що в підсумку забезпечить:
  • Курсову стійкість автомобіля
  • Хороше зчеплення з дорожнім покриттям
  • Збільшення терміну експлуатації покришок
  • Мінімізація заносу при повороті

Як виглядає автомобільній бокс для виконання послуги розвал-сходження коліс

Розвал-сходження - діагностика та регулювання кутів положення коліс машини. Це базова процедура, яку необхідно проводити в будь-якому випадку, навіть якщо ви просто замінили наконечники рульових тяг.

Як нас знайти і записатися на розвал-сходження?

м. Дніпро, Набережна Перемоги, 146 (6-а Перемога, АЗС ЮКОН)
Записатися на зручний час:
0 (800) 402-000 +38 (0562) 362-362
Поки наші майстри працюють з Вашим автомобілем, можна добре провести час в зоні відпочинку для клієнтів або випити чашечку кави в кафетерії.

Після закінчення проведення ремонту передньої підвіски, майстри СТО настійно рекомендують клієнтам «зробити розвал-сходження». Багато хто погоджується, просто довіряючи своєму майстрові, а деякі вважають за краще відмовитися від послуги, беручи до уваги її важливою або доцільною в даний момент. Що ж таке «розвал-сходження» і чому вчасно проведена послуга здатна не просто зберегти покришки автомобіля, але і може врятувати вам життя.

«Розвал-сходження» - діагностика і регулювання кутів положення коліс машини. Це базова процедура, яку необхідно проводити в будь-якому випадку, навіть якщо ви просто замінили наконечники рульових тяг. Ми постараємося допомогти розібратися в існуючих кутах установки і розповісти, чому так важлива своєчасна їх регулювання і коли її необхідно проводити.

 

Кут розвалу і сходження: що це?

Похилий кут шини безпосередньо по відношенню до дорожнього покриття називається розвалом, він буває позитивним і негативним. У першому варіанті верхня частина покришки нахилена назовні ТЗ, якщо ж колесо направлено всередину машини - то кут стає негативний.

Сходження - показник відстані між точками (лицьовій і тильній) передніх покришок, кажучи простіше - це горизонтальний кут їх монтажу. Позитивне сходження - відстань між передніми точками менше ніж між задніми, сходження негативне - відстань між зазначеними точками більше.

Важливо! Розвал-сходження регулюється на передніх колесах авто.

Значення кутів установки коліс будуть різними для різних автомобільних марок. Надмірно позитивні або негативні кути розвалу-сходження призводять до швидкого зносу гуми.

 

Як проводиться регулювання сходу-розвалу?

Регулювання розвалу проводитися при зміні числа прокладок, розташованих між осями нижнього важеля і поперечиною на передній стійці.

Регулювання сходження здійснюється шляхом зміни довжини рульових бічних тяг (послаблюються стягнуті хомути, повертаються регулювальні муфти в протилежних напрямках на однакову довжину), в кінці процедури хомути затягуються таким чином, щоб їх кінці не стикалися.

 

Коли проводити регулювання кутів положення коліс?

Базово кут розвалу і сходження коригувати необхідно 2 рази на рік - безпосередньо після сезонної зміни покришок. Додатково виробляти діагностику потрібно після ударних навантажень підвіски, наприклад, коли після заїзду в яму був пошкоджений колісний диск.

Планова регулювання, враховуючи реалії наших доріг, проводиться кожні 15-20 тис. Км пробігу у транспортних засобів вітчизняного виробництва, і 30-35 тис. Км пробігу у авто імпортних.

Про необхідність проведення регулювання свідчать нерівномірний знос шин (з зовнішньої або внутрішньої сторони), а також складність керованості автомобілем (наприклад, кермо крутиться туго, ви відчуваєте «забирання» в сторону при прямолінійній русі).

Кут розвалу-сходження збивається і при:

  • сильному зносі кульових опор;
  • навіть трохи підігнутих важелях;
  • зношених підшипниках маточин;
  • найменших дефекти в рульовому управлінні;
  • знос сайлентблоков безпосередньо в важелях підвіски;
  • пошкодженні підрамника, а також силових частин кузова.

Регулювання кутів положення коліс проводиться після діагностики справності комплектуючих ходової, а також після перевірки рівня тиску в колесах.

Важливо! Кут розвалу і сходження точно відрегулювати можна виключно на стенді. «На око» в гаражних умовах перевірити і усунути проблему неможливо, адже різниця навіть в 0,5 градусів істотно позначиться на загальній стабільності авто.

 

На що впливає кут розвалу і сходження?

Правильна, професійна регулювання сходу-розвалу на стенді в СТО забезпечує:

  • менший знос покришок;
  • високу чуйність авто в віражах і поворота;
  • стійкість авто;
  • стабільну поведінку машини на різних типах дорожнього покриття;
  • легка керованість;
  • істотне зниження паливного витрати;
  • менший знос покришок.

Суть своєчасно проведеної діагностики і регулювання можна позначити двома словами - це економія і безпеку. Тому ігнорувати процедуру категорично не рекомендується.

 

Підводимо підсумки

Підсумовуючи все вище описане, хочеться ще раз акцентувати увагу на тому, що в будь-якому транспортному засобі не існує неважливих параметрів, тому всі вказівки з технічного обслуговування необхідно дотримуватися своєчасно. Відсутність або неправильне регулювання кута розвалу і сходження в кращому випадку приведуть до швидкого зносу покришок і підвищеному паливному витраті, в гіршому - про стійкість авто і легкої його керованості доведеться забути.

Наслідки, до яких призведе халатне ставлення до регулювання кутів положення коліс в реаліях наших вітчизняних доріг, спрогнозувати неважко. Щоб вам не довелося «ловити» машину по всій дорозі і щире дивуватися про те, що ви робите не так, прислухайтеся до рекомендацій майстрів на СТО. Бережіть авто і цінуєте своє життя!

Нагадуємо, що послугу регулювання розвалу-сходження в Дніпрі ви можете замовити в автомобільному сервісному центрі PITLINE. Наші професійні майстри виконають роботу якісно і швидко. Ви можете оформити попередню запис на зручний для вас час за телефонами, вказаними на сайті.