Умови гарантії на товари інтернет магазину PITLINE

Загальне гарантійне положення

 

Для всіх автомобільних шин і дисків, куплених в інтернет-магазині PitLine, надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі заводських дефектів.

Клієнт має право пред'явити вимоги до Продавця щодо недоліків товару, якщо вони виявлені при отриманні товару на складі транспортної компанії. Клієнт зобов'язаний перевірити комплектацію замовлення (типорозмір шин або дисків, сезон шин, наявність болтів/гайок, назва моделі та ін.)..

 

Гарантія повернення нового товару

 

Правила обміну та повернення товару регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»:

1. Клієнт має право обміняти товар на інший, якщо придбаний товар не підійшов за якимись показниками. Термін обміну - не пізніше 14 днів з дня покупки. Обмін і повернення купленої продукції виробляється в разі, якщо товар не був у вживанні, товарний вигляд і оригінальна упаковка збережені, є в наявності товарний чек або товарна накладна на пред'явлений товар із зазначенням дати продажу і підтвердженням оплати. Шини і диски, що були в експлуатації і піддані монтажу / бортировки, не підлягають обміну / поверненню.

2. При дотриманні всіх перерахованих вище умов грошові кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві за вирахуванням вартості доставки.

3. Повернення грошових коштів здійснюється:

  • У разі отримання від Вас повідомлення про помилково скоєному платежі або бажанні скасувати замовлення протягом 20 годин з моменту здійснення даного платежу (фактичного списання коштів з банківської карти) - в повному обсязі.
  • У разі отримання від Вас повідомлення про бажання скасувати платіж в строк, що перевищує 20 годин з моменту здійснення даного платежу (фактичного списання коштів з банківської карти), повернення здійснюється з утриманням штрафу за скасування раніше узгодженого з Сайтом замовлення в розмірі 5% від суми платежу.
  • Повернення грошових коштів здійснюється тільки на ту банківську карту, з якої була проведена оплата замовлення.

4. Продавець не здійснює повернення ПММ (автомобільних масел).

Обмін і повернення товару при прийманні в транспортній компанії

  1. При прийманні товару в транспортній компанії Клієнт зобов'язується здійснити перевірку товару на пункті видачі товару на терміналі транспортної компанії. Претензії по комплектації замовлення Продавець приймає до отримання товару на складі ТК.
  2. У разі виявлення неналежної якості або комплектності товару, Клієнт може відмовитися приймати товар і скласти на пункті видачі товару в транспортній компанії рекламаційний акт про невідповідність або псування товару. Далі квитанція про оплату надсилається Продавцю, який вирішує з транспортною компанією питання щодо повернення товару. У разі, якщо псування товару сталася у вині Продавця або виробника, Продавець зобов'язується вислати Клієнту альтернативу пошкодженому товару, або повернути гроші.

Гарантія на колісні диски

1. До гарантійних випадків відносяться виникли в процесі експлуатації дефекти покриття і конструкції колісного диска:

  • відшарування лакофарбового покриття;
  • корозія і зміна кольору покриття;
  • негерметичні прилягання обода;
  • тріщини;
  • відколи металу;
  • часткове або повне руйнування колеса.

2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на колісні диски з дефектами, які виникли з наступних причин:

  • неправильний підбір дисків і шин за розмірами/параметрам;
  • експлуатація коліс з перевищенням максимально допустимого навантаження;
  • установка коліс з використанням невідповідних деталей кріплення;
  • експлуатація колеса з не рекомендованим тиском в шині;
  • вплив відкритого вогню або агресивних хімічних сполук (кислот, лугів і т. п.);
  • будь-яка доробка дисків (висвердлювання додаткових отворів, механічна обробка);
  • інші порушення правил використання дисків.


Гаряча лінія по гарантійним ситуаціям 0 (800) 402-000